2014. február 26., szerda


Utazás...

Az emberek rengeteg időt töltenek el utazással. Egyszer olvastam egy kutatást és elképedtem mennyire sok időt töltünk rövid életünkből buszon, autóban, villamoson, stb...
Egy zenész életéhez is hozzátartozik az utazás. Itt most természetesen nem a reggeli villamosozásra, vagy metrózásra gondolok, hanem a hosszabb utakra, nagyobb távolságokra.
Gyerekként mindig csodálattal hallgattam szüleimtől a különböző távoli országok népeieről, építményeiről szóló élménybeszámolókat! Életem első 7-8 évében igen gyakran "landoltam" a nagyszüleimnél, ugyanis mikor szüleim utaztak, engem rendre ott "parkoltattak". :-) Édesapám kórusa, a Debreceni Monteverdi Kórus, rengeteget koncertezett külföldön. Én még kicsi voltam az utazáshoz, így Ómama /Mi ilyen "németesen" hívtuk Nagymamánkat, német származásunk miatt/ napjait "aranyozhattam" be. Nem lehetett velem egyszerű dolga, hiszen rendszeresen rollereztem keresztül a lábán, amíg Ő a konyhában gyanútlanul főzött. Ennek ellenére természetesen nagyon szerette ha ott voltam. Azt hiszem a lakásban történő rendszeres rollerezésen kívül, sok baj nem volt velem. Fantasztikus jókat ettem és sokat foglalkoztak velem Nagyapámmal együtt. Nagyapámmal például rengeteget sakkoztam! Ezek mind nagyon kellemes emlékek, szerettem ott lenni!
Egy dolog viszont mindig menetrendszerű volt. Ahogy a szüleim kitették a lábukat az országból, én rögtön beteg lettem. Ez szinte minden alkalommal így volt! Mire hazaértek én már összeaszalódva feküdtem az ágyban. Valószínűleg így tiltakozott a szervezetem amiért engem mindig otthon hagytak. A nővérem nagyobb volt, Ő mindig ment velük, én meg egyszerűen csak lerokkantam... :-)  Mikor hazaértek mindig rengeteg ajándékot hoztak és rengeteget hallgattam a történeteket, az élményeket! Később én magam is elég sokat kezdtem utazni. Autó, vonat, repülő... Tavaly decemberben 15 ezer kilómétert sikerült megtennem. Kezdem megszokni, hogy állandóan utazni kell....

Akartam még írni a repüléssel kapcsolatban élményeket, de sajnos rohanok a repülőtérre! Este Varázsfuvola előadás lesz Budapesten és nem szeretném a következő blogomat azzal kezdeni, hogy egyszer lekéstem a repülőt..... :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése